GYIK - Gyakran ismételt kérdések

Segítségre van szüksége, és nem találja az információt a weboldalunkon? Az alábbiakban az ügyfelek által leggyakrabban feltett kérdésekre adott válaszokat találja. Ha még mindig nem találja a választ a kérdésére, forduljon bátran ügyfélszolgálatunkhoz.

Hogyan tudok rendelni?

Ha kiválasztotta a megvásárolni kívánt terméket, határozza meg, hogy hány darabot szeretne vásárolni belőle, és rakja be a kosarába. A jobb felső sarokban talál egy kosár ikont, amelyen keresztül kitöltheti adatait, és kifizetheti megrendelését kártyával, banki átutalással, vagy választhatja az utánvétes fizetést.
Ha nem szeretne kosáron keresztül vásárolni, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben, és mi szívesen elkészítjük a megrendelését. 

A csomagot diszkréten fogják csomagolni?

A diszkrét csomagolás prioritás számunkra. Megértjük, hogy az, honnan rendel árut, az az Ön magánügye. Ezért teszünk meg mindent, hogy ez így is maradjon. A csomagoláson nem találja meg üzletünk nevét, matricát vagy szöveget, amelyből kiderülhetne, hogy honnan rendelte az árut.
Nézze meg, hogyan néz ki egy általunk csomagolt csomag. 

Mikor fogom megkapni a megrendelésemet?

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy megrendelését a lehető leghamarabb eljuttassuk Önhöz. A 13:00 óráig beérkezett megrendeléseket még aznap becsomagoljuk és feladjuk. A legtöbb csomagot ezért a következő munkanapon kézbesítik.

Kipróbálhatom a terméket, majd visszaküldhetem?

Erotikus eszköz
Az áru jellegéből adódóan csak bontatlan és nem használt, eredeti csomagolásban lévő áruk küldhetők vissza. Nem lehetséges az áru visszaküldése/cseréje, ha az árut védőcsomagolásba zárták, és a védőcsomagolás a kiszállítás után nyitva lett.

Fehérnemű
Javasoljuk, hogy csak otthoni környezetben tesztelje az árut, hogy elkerülje a sérüléseket vagy szennyeződéseket. Az alsóneműt csak a saját alsóneműjén próbálhatja ki, a meztelen testén nem. Ne vágja le a címkéket felpróbáláskor.

Mi van, ha nem tetszik a termék?

Ha nem tetszik a termék, 100 nap áll rendelkezésére a visszaküldésre/cserére.
Az áru jellegéből adódóan csak a nem használt árukat lehet visszaküldeni (fehérneműk esetében a fenti információk érvényesek). Nem lehetséges az áru visszaküldése/cseréje, ha az árut védőcsomagolásba zárták, és a védőcsomagolás a kiszállítás után megsérült. Kérjük, olvassa el a pontos visszaküldési eljárást.

Mi van, ha a termék nem működik?

Minden termékünkre 2 év garanciát vállalunk. Ha a termék nem működik, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. A terméket kicserélheti egy új termékre, vagy visszatérítjük a pénzét.

A Satisfyer termékekre 15 év garancia vonatkozik.

Egyes termékek elemeket is tartalmaznak. Előfordulhat, hogy az elemek a hosszabb tárolás miatt működésképtelenné válnak, de ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy az egész termék hibás. Ezért ha úgy érzi, hogy a termék nem működik, javasoljuk, hogy először próbáljon ki más elemeket (nem ajánlott két különböző márkájú elemet kombinálni). Ha az elemek hibásak voltak, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, és mi gondoskodunk a megfelelő kártérítésről. Az Ön elégedettsége a prioritásunk!

Ha kiderül, hogy még az elemek cseréje sem segített, és hibás termékett kapott, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk.

Mennyi ideig tart a kárigény feldolgozása?

A panaszokat igyekszünk a lehető leghamarabb kezelni. Nem várakoztatjuk Önt 30 napig, mint más üzleteknél, igyekszünk mindent azonnal és a lehető leggyorsabban megoldani. A reklamációkat általában 1 héten belül megoldjuk.

Mennyi időbe telik a visszatérítés, ha visszaküldöm az árut?

Egy héten belül átvesszük a csomagját a postán, majd feldolgozzuk a kérelmét, és visszatérítjük a pénzét. Általában a teljes feldolgozás 4-8 napot vesz igénybe, ritka esetekben akár 14 napot.

Hová kapom vissza a pénzemet?

A visszatérítés banki átutalással történik bankszámlájára, amelyet kérjük, előzetesen küldjön el nekünk. Postai utalványon vagy készpénzben nem térítünk vissza pénzt.

Külföldre is szállítanak?

Szlovákiába és Csehországba automatikusan szállítunk weboldalaink külföldi változatain keresztül. Ha más országba szeretne szállítani, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol további információkat kaphat a postaköltséggel stb. kapcsolatban.

Hogyan tudom lemondani a megrendelésemet?

Ha a megrendelése még nem hagyta el a raktárunkat, lemondhatja azt. Egyszerűen lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal e-mailben, telefonon vagy sms-ben, hogy kérje a lemondást. Ha már elküldtük a rendelését, és ezt e-mailben visszaigazoltuk Önnek, a lemondás már nem lehetséges. Ebben az esetben az elállási eljárást alkalmazhatja, és visszaküldheti nekünk a megrendelést.

Van boltjuk is?

Sajnos nincs üzletünk, de legkésőbb 2 munkanapon belül kiszállítjuk a megrendelését.
Beolvasás ...