Reklamációs feltételek
A reklamációs eljárást a Magyar Köztársaságban és az Európai Unióban érvényes jogszabályok és az általános üzleti feltételek szabályozzák.
Termék reklamáció
A kínálatunkban található termékek jellegét és természetét tekintve a meghibásodott terméket javítása nem lehetséges. Reklamáció esetén ön döntheti el, hogy a terméket egy az egyben kicseréljük-e, visszatérítsük-e a termék árát, vagy felár/ túlfizetés ellenében kicseréljük-e más termékre.
Amennyiben terméket szeretne reklamálni, küldje vissza a reklamált terméket címünkre. A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük, hogy az alább található eljárásnak megfelelően járjon el.
Reklamáció folyamata:
- A terméket küldje a következő címre:
EXPANDECO – Lolipop
FLK - Magyar Posta Sikátorpuszta Hrsz.: 5453/18
Fót 2151, Hungary
- A terméket küldje postai úton, ajánlva. Az utánvéttel küldött csomagokat nem vesszük át!
- A terméket úgy csomagolja be, hogy a szállítás közben ne sérüljön.
- Kérjük, töltse ki online az itt található reklamációs űrlapot.
- Ha a feladás időpontjától számított két héten belül nem értesítjünk Önt, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, mert előfordulhat, hogy a csomag szállítás közben elveszett.
- A reklamáció folyamatáról telefonon vagy e-mailben értesítjük.